A. ADMINISTRARE Financiara ASOCIATII DE PROPRIETARI

- Intocmirea listelor lunare de plata
- Conducerea contabilitatii generale a asociatiei de proprietari
- Asigurarea de rapoarte periodice
- Urmarirea respectarii bugetelor de cheltuieli
- Plata facturilor catre furnizori, a salariatilor
- Plata taxelor si impozitelor catre Bugetul de Stat
- Mentine relatia cu banca
- Intocmirea si completarea : Registrul jurnal, Registru inventar
- Transmiterea calculelor si informatiilor catre proprietari si clarificarea eventualelor nelamuriri
» Solicita oferta
B. Administrare ansambluri rezidentiale

- Organizarea si conducerea contabilitatii conform legislatiei in vigoare
- Repartizarea lunara a cheltuielilor si intocmirea bugetului anual
- Transmiterea rapoartelor lunare catre proprietary
- Plata facturilor catre furnizori, a taxelor si impozitelor catre Bugetul de Stat
C. Administrare Financiara imobile individuale

Facturile de utilitati si gestionarea lor iti poate crea probleme daca esti prea ocupat , daca locuiesti in alta locuinta sau esti un investitor ocupat.
- Plata facturilor de utilitati, a taxelor si impozitelor locale
- Intocmirea lunara a rapoartelor financiare
D. CENZORAT

- verificarea contabilitatii in partida simpla pentru asociatia de proprietari (registre, situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv, balanta de incasari si plati, situatia obligatiilor fiscale catre stat etc.);
- verificarea listei lunare de plata;
- consultanta si asistenta de specialitate privind activitatile din cadrul asociatiei de proprietari.